SEM to skrót od angielskich słów „Search Engine Marketing”, czyli „marketing w wyszukiwarkach”. Jest to alternatywa dla standardowych działań SEO, a jednocześnie sposób na szybkie zaistnienie na listach wyników wyszukiwarek internetowych.

SEM to kampanie zakładające osiągnięcie jak najlepszej pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Koncentrują się na tym, aby użytkownicy podejmowali takie działania jak kliknięcie w reklamę lub zadzwonienie do firmy. Podczas tych kampanii reklamy wyświetlane są osobom, które aktywnie poszukują konkretnych informacji na temat danego produktu lub usługi. Wykorzystujemy kampanie AdWords, aby zwiększyć ruch na stronie lub zachęcić klientów do interakcji z marką. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, wzbudzanie pozytywnych skojarzeń z firmą i jej produktami, a także zwiększenie świadomości i widoczności produktu.

Dużą zaletą kampanii SEM jest to, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie na reklamę i zostanie przekierowany na Twoją witrynę. Innymi słowy, płacisz wyłącznie za efekty.

SEM

Oferujemy Ci przygotowanie kompleksowej kampanii SEM, opracowanej ściśle pod kątem Twojej firmy i celów, które zamierzasz osiągnąć. Dopracowujemy strategię marketingową, w której bierzemy pod uwagę między innymi specyfikę Twojej branży, rynek, na którym działasz, cel kampanii, geotargetowanie, a także grupę docelową i czas trwania kampanii.

Oferujemy przygotowanie i kompleksowe wdrożenie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach w sieci reklamowej Google (Google Display Network) oraz na Twoim kanale firmowym YouTube. Reklama kierunkowa, zamieszczana w Google Display Network, pozwala na precyzyjne dotarcie do właściwych odbiorców przy pomocy takich danych jak ich wiek, płeć, lokalizacja czy zainteresowania.

SEM

Aby zapewnić Cię, że przygotowana kampania będzie najwyższej jakości, korzystamy z wszelkich dostępnych narzędzi: AdWords, Google Analytics, AdWords Edytor. Istotną zaletą AdWords jest możliwość prowadzenia działań marketingowych przy użyciu dowolnej liczby słów kluczowych, a także eksperymentowanie z formami reklamowymi, co pozwoli na wybranie najskuteczniejszych środków na dotarcie do Twoich potencjalnych klientów!

Reklamy typu PPC (Pay Per Click, czyli płatne za każde kliknięcie) mogą mieć postać tekstową, graficzną, multimedialną, a także wideo. Jaka jest ich największa zaleta? Jeśli użytkownik Sieci szuka produktu lub usługi, które oferuje Twoja strona, jest bardzo prawdopodobne, że dzięki tego rodzaju reklamie wejdzie właśnie na Twoją witrynę. Reklama PPC może pozwolić mu na odkrycie bardzo skonkretyzowanej oferty z Twojej strony.

Szczegółowo analizujemy ruch na stronach internetowych naszych klientów – wszystko po to, aby opracować najlepsze metody jego zwiększenia i doprecyzowania grup odbiorców. Optymalizujemy działania promocyjne pod kątem maksymalizacji efektów. Monitorujemy wszelkie zachodzące zmiany i szybko na nie reagujemy – dzięki temu zawsze masz pewność, że kampania jest prowadzona w sposób optymalny, dostosowany do aktualnych warunków. Nasi specjaliści – analitycy – potrafią wskazać najlepsze rozwiązania mające na celu zwiększenie skuteczności i zasięgu kampanii.