Accesspro wspiera akcje charytatywne

Airport Hotel Okęcie, 10 czerwca 2022 r. – to właśnie tutaj odbyła się promocja książki „50 osobistości biznesu”. Publikacja powstała przy wydatnym udziale redakcji „Businesswoman&life”, a dochód z jej sprzedaży zasili konta fundacji Akogo?, organizacji systemowo rozwiązującej problemy ludzi w śpiączce. Obecna na gali prezes fundacji, aktorka Ewa Błaszczyk, znana jest nie tylko z kina, teatru i TV, ale także właśnie z działalności na rzecz chorych. W wydarzeniu wzięły udział oczywiście także inne znane osoby ze świata biznesu i show-biznesu, w tym postaci obecne na kartach książki. My również mieliśmy swoją rolę w evencie, a za czynny udział w gali charytatywnej otrzymaliśmy podziękowanie w formie dyplomu z rąk pani Ewy Błaszczyk.

podziękowania dla accesspro

Nie tylko dochód ze sprzedaży – licytacja

Odbywającej się w zacisznych salach hotelu promocji książki towarzyszyła licytacja przedmiotów i voucherów ofiarowanych przez przedsiębiorców, organizacje oraz osoby prywatne. My także przekazaliśmy voucher o wartości 1500 zł na firmy audyt SEO serwisu oraz content GAP, wspierając w ten sposób fundację materialnie, ale także wyrażając chęć pomocy osobom potrzebującym.

Czerwcową galę poprowadził znany aktor, Jacek Borkowski, a podczas licytacji do rywalizacji zagrzewał gości muzyk i wokalista, Adi Kowalski, któremu poświęcono miejsce w „50 osobistościach biznesu”. Wartość wszystkich licytacji osiągnęła 74 tys. zł i właśnie taka kwota została przekazana na rzecz fundacji Rak&Roll. Cieszymy się, że mogliśmy wspomóc potrzebujących. Radość przynosi nam także świadomość, że mamy swój udział w promocji publikacji o ciekawych osobowościach polskiej sceny biznesu.

„50 osobistości biznesu” – co to za książka?

Obszerna publikacja „50 osobistości biznesu” jest zbiorem wywiadów przeprowadzonych z ciekawymi postaciami świata biznesu oraz show-biznesu. Z kart książki można dowiedzieć się wielu interesujących faktów związanych ze znanymi osobowościami – prezesami i dyrektorami firm, przedstawicielami rozmaitych zawodów (np. dietetyka klinicznego, specjalisty ds. network marketingu, trychologa, dziennikarza), aktorami i muzykami. Poznając kolejne postaci wypowiadające się na kartach książki, zauważamy, jak ważna w ich życiu jest komunikacja z drugim człowiekiem i jak silna chęć niesienia pomocy potrzebującym. Bo to właśnie dobroć i chęć uczynienia ze świata lepszego miejsca jest tak naprawdę tematem i najwyższą wartością książki „50 osobistości biznesu”.