Chcesz odnieść sukces w biznesie?

CONTENT MARKETING

  1. Jakie rodzaje aktywności w Internecie są typowe dla moich klientów?
  2. Jakie treści interesują moich klientów w kontekście mojej usługi?
  3. Jakimi frazami zapytań manifestują się te zainteresowania podczas korzystania moich klientów z wyszukiwarki Google?
  4. Jakie zainteresowania mogą być jeszcze interesujące w kontekście oferowanej przeze mnie usługi?
  5. Czy znam frazy, które używane są w wyszukiwarce Google, które mogą być intersujące w poszukiwaniu potencjalnych klientów mojej usługi?
  6. Czy na swojej stronie oferuję treści, które odpowiadają na dylematy związane bezpośrednio i pośrednio z oferowaną przez mnie usługą? czy ww. frazy są przeze mnie „obsłużone” contentowo?
  7. Czy potencjalny klient poszukujący informacji o reputacji mojej firmy w Internecie ma szansę trafić na pozytywne publikacje kontrolowane/animowane przeze mnie?
  8. Czy na bieżąco poszukuję okazji, odniesień do aktualnych wydarzeń, które mogą być ciekawą kanwą do tworzenia nowych, interesujących treści?
  9. Czy jestem gotowy na to, aby dostarczyć użytkownikom Internetu wartościowe treści, nawet nie licząc na natychmiastowe korzyści z konwersji? Czy rozumiem, że są to działania długofalowe, które decydują o tym, gdzie firma będzie za kilka lat, a nie na koniec kwartału?

SEO

  1. Czy moja strona jest zoptymalizowana w sposób maksymalnie możliwy pod względem parametrów SEO?
  2. Czy moja strona posiada rozbudowane sekcje contentowe pozwalające na generowanie trafficu z obszaru fraz mniej popularnych, tzw. long tail?
  3. Czy zabiegam o ciągłe pozyskiwanie, nowych, wartościowych linków do mojej strony?
  4. Czy śledzę na bieżąco działania konkurencji, szczególnie jeżeli chodzi o działania linkbuildingowe?
  5. Czy na swojej stronie mam treści, do których NAPRAWDĘ warto zalinkować?
  6. Czy tworzę i publikuję treści na własnej stronie w sposób systematyczny, najlepiej w trybie codziennym?
  7. Czy promuję kontrolowane przeze mnie treści publikowane zarówno na własnej stronie, jak i na stronach zewnętrznych tak, żeby dostarczyć im optymalną ilość czytelników?
  8. Czy pamiętam o tym, aby we wszystkich działaniach marketingowych uwzględniać aspekt naturalnego pozyskiwania linków do mojej strony?
  9. Jakie działanie SEO zostały wdrożone na stronie w celu zwiększenia ruchu?
  10. Czy strona podatna jest na działania aktualnych algorytmów Google?
  11. Czy strona posiada dobrze zbudowana stronę mobilną?
  12. Czy są prowadzone działania Content Marketingowe?
  13. Czy wobec strony były jakieś sankcje ze strony Google?