Content marketing opiera się na tworzeniu interesujących, wartościowych z punktu widzenia użytkownika treści. Treści takie mają ogromny wpływ na ruch na stronie oraz rozpoznawalność marki. Są przekazami dwukierunkowymi, budującymi długotrwałą relację na linii marka – konsument, opartą na zaangażowaniu i zaufaniu. Treści content marketingowe nie tylko generują ruch na stronie i pozyskują wiernych klientów, lecz pomagają również w pozycjonowaniu strony.
Mogą mieć one różnoraką formę: krótkich tekstów, dłuższych artykułów, podcastów, infografik, e-booków, a nawet obrazków. Ich celem jest przekazanie użytkownikowi informacji, która jest dla niego wartościowa, ciekawa, stanowi odpowiedź na jego problem – w ten sposób marka nawiązuje relację z konsumentem, który reaguje na zamieszczane materiały.
Jeżeli zyskają one jego uznanie, będzie on z chęcią udostępniał treści, zwiększając tym samym rozpoznawalność marki i wpływając na polepszenie widoczności witryny w wyszukiwarce Google.
Pamiętajmy, że algorytm Google premiuje treści oryginalne i użyteczne – w to właśnie celuje treść z zakresu content marketingu.
Tworząc materiał content marketingowy, koniecznie bierzemy pod uwagę dwa aspekty:
Rzetelność treści
Treści content marketingowe muszą dostarczać użytkownikom konkretnych, praktycznych informacji, budujących zaufanie do witryny, które jednocześnie, w sposób delikatny i nienachalny, nawiązują do oferowanych przez Ciebie produktów lub usług
Wplatanie linków tekstowych
Każda treść powinna zawierać link tekstowy, kierujący bezpośrednio na witrynę klienta. Może być to strona główna bądź też strona związana z opisywanym w treści produktem. Działanie takie nie tylko umożliwia odbiorcom dotarcie do prezentowanego w przekazie produktu lub usługi, ale bardzo pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony przez Google – artykuły pozycjonują się bowiem po wybranych frazach.
Podczas tworzenia kampanii content marketingowych warto korzystać z usług eksperta w danej dziedzinie, posiadającego jednocześnie umiejętność ciekawego pisania na dany temat. Skąd go wziąć? Powierz to nam – współpracujemy z copywriterami specjalizującymi się w różnych dziedzinach. Niezależnie więc od tego, czy prowadzisz sprzedaż online suplementów diety, czy wprowadzasz na rynek nowy model smartfona, mamy dla Ciebie kogoś, kto stworzy interesujące i angażujące odbiorców treści!
Oferujemy także inne akcje marketingowe, jak chociażby obsługa kanałów social media, w tym Facebooka, LinkedIn, Instagrama czy YouTube. Jeśli zdecydujesz się na kompleksowe działania, efekty oddziaływania treści będą jeszcze mocniejsze, co zagwarantuje zwiększenie ruchu na Twojej witrynie oraz podniesienie rozpoznawalności marki.
Zaprojektujemy dla Ciebie całą kampanię content marketingową, ściśle związaną ze specyfiką prowadzonej przez Ciebie działalności. Przeanalizujemy trendy w Twojej branży i sprawdzimy, jak działa konkurencja, aby zaplanować skuteczne działania, które pozwolą na wyjście przed szereg. W pełni wykorzystamy potencjał płynący z content marketingu. Znajdziemy też odpowiednie frazy i słowa kluczowe, które przyciągną odbiorców do publikowanych przez Ciebie treści.
Proponujemy tworzenie takich treści content marketingowych jak: teksty SEO, opisy produktów, opisy e-commerce, poradniki, wpisy w mediach społecznościowych, na blogach i forach.