Dwa urządzenia a jeden użytkownik – problem czy korzyść?

Dwa urządzenia a jeden użytkownik – problem czy korzyść?

W dobie sklepów internetowych oraz ogólnoświatowego monitoringu sieci - okazuje się, że cały czas klient jak i usługodawca napotykają na problemy. Jednym z takich problemów może być stale rosnąca liczba urządzeń posiadających dostęp do internetu - pytanie brzmi czy ma...

Nie do końca przyjazny Pingwin od Google’a

Nie do końca przyjazny Pingwin od Google’a

Nowy Pingwin jest chyba najbardziej wyczekiwaną aktualizacją, na którą równie niecierpliwie czekają właściciele stron internetowych, jak i osoby odpowiedzialne za ich pozycjonowanie. Najnowsza wersja algorytmu była anonsowana kilka razy, miała się pojawić pod koniec...

RankBrain

RankBrain

Google nie próżnuje. Co i rusz prezentuje swoim użytkownikom nowe przydatne narzędzia. Na początku 2016 roku firma poinformowała o tym, że dostępna jest nowa aktualizacja algorytmu, której nadano nazwę RankBrain. Mówi się o niej, że to sztuczna inteligencja działająca...

Prawa strona wolna od reklam Google’a?

Prawa strona wolna od reklam Google’a?

Likwidacja czwartej reklamy – geneza Google jakie jest, każdy wie. Lubi zmiany, innowacje i rozwiązania niekonwencjonalne. Za takie można uznać usunięcie bocznego panelu reklamowego ze swojej wyszukiwarki. Zmiana radykalna? Odciskająca piętno na reklamodawcach i...

4 reklamy Adwords w wynikach wyszukiwania

4 reklamy Adwords w wynikach wyszukiwania

Od niedawna Google testuje cztery sponsorowane reklamy Adwords, które mają się pojawiać nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Wcześniej spotykaliśmy się najwyższej z 3 reklamami adwords, które pojawiały się na samym szczycie. Testy zostały przeprowadzone w Stanach...

Nie bój się Pingwina…

Nie bój się Pingwina…

Celem każdego przedsiębiorstwa jest zwiększanie przychodów z działalności gospodarczej i co za tym idzie – zysków. Nie inaczej jest w przypadku Google Inc., właściciela najbardziej popularnej wyszukiwarki internetowej, z której na co dzień korzystają miliony ludzi na...

Dalsze zmiany w wyszukiwaniu mobilnym

Dalsze zmiany w wyszukiwaniu mobilnym

21 kwietnia Google wprowadziło zmiany w algorytmie, które promowały strony przyjazne dla urządzeń mobilnych a obniżało pozycje stron nieprzystosowanych. W dniu wczorajszym pojawiła się natomiast informacja o dalszych działaniach, tym razem skierowanych w stronę...