SEM

Jak pokonać konkurencję w Internecie?

Przy tworzeniu firmy nastawionej na zyski bardzo często równolegle z pomysłem na nową działalność dokonuje się analizy SWOT, aby sprawdzić, jak na tle konkurencji prezentuje…

SEO

Nie do końca przyjazny Pingwin od Google’a

Nowy Pingwin jest chyba najbardziej wyczekiwaną aktualizacją, na którą równie niecierpliwie czekają właściciele stron internetowych, jak i osoby odpowiedzialne za ich pozycjonowanie. Najnowsza wersja algorytmu…

SEO

RankBrain

Google nie próżnuje. Co i rusz prezentuje swoim użytkownikom nowe przydatne narzędzia. Na początku 2016 roku firma poinformowała o tym, że dostępna jest nowa aktualizacja…

SEM

Prawa strona wolna od reklam Google’a?

Likwidacja czwartej reklamy – geneza Google jakie jest, każdy wie. Lubi zmiany, innowacje i rozwiązania niekonwencjonalne. Za takie można uznać usunięcie bocznego panelu reklamowego ze…

SEM

4 reklamy Adwords w wynikach wyszukiwania

Od niedawna Google testuje cztery sponsorowane reklamy Adwords, które mają się pojawiać nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Wcześniej spotykaliśmy się najwyższej z 3 reklamami adwords, które…

Linkbuilding, SEO

Nie bój się Pingwina…

Celem każdego przedsiębiorstwa jest zwiększanie przychodów z działalności gospodarczej i co za tym idzie – zysków. Nie inaczej jest w przypadku Google Inc., właściciela najbardziej…

Narzędzia, SEO

Dalsze zmiany w wyszukiwaniu mobilnym

21 kwietnia Google wprowadziło zmiany w algorytmie, które promowały strony przyjazne dla urządzeń mobilnych a obniżało pozycje stron nieprzystosowanych. W dniu wczorajszym pojawiła się natomiast…

Content Marketing, SEO

Co na to Panda 4.2?

“Panda 4.2” to ostatnim czasem bardzo popularna fraza w Internecie. Nic w tym dziwnego – każdy chce wiedzieć, co nowego przygotowali Sergey Brin, Lary Page…